FANDOM

Woody
Woody
Płeć Chłopak
Gatunek Drewno
Drużyna Squishy Cherries
Eliminacja Bridge Crossing'
Przyjaciele Leafy
Wrogowie Blocky, Pin
Głos Michael Huang

Woody to uczestnik pierwszego sezonu należący do drużyny Squishy Cherries.

HistoriaEdytuj

Uwaga!
Ta strona lub jej fragment zawiera spojlery!

Take the PlungeEdytuj

Blocky chce kogoś skrzywdzić. Kopie Woody'ego. Spada obok Teardrop i Leafy. Ta druga mówi, aby cieszył się życiem. Woody próbuje zbliżyć się Teardrop, bo pewnie podkochuje się w niej. Ta go odkopuje. Drewniany stworek spada na Rocky'ego i jego część odpada. To powoduje głośny krzyk. Gdy Annoncer opowiada o Dream Island, zawodnicy biegną, a przed Woodym pojawia się ściana. Kiedy wyzwanie się zaczyna jest spychany przez Flower.

Podczas dobierania drużyn Woody zostaje razem z piątką zawodników na końcu i dowiadujemy się, że boi się numeru pięć. Zostaje wybrany ostatni do drużyny Pin. Kapitan wymiotuje na niego. W drugim wyzwaniu Woody razem z innymi zawodnikami jest na łodzi. Również panikuje, kiedy łódź tonie. Na końcu odcinka widać, jak razem z innymi obiektami stoi na Spongym.

Barriers and PitfallsEdytuj

Woody w wyzwaniu biegnie przez tor przeszkód. Spotyka ścianę, do której przykuła się Pin. Ta go uderza i Woody spada drugi.

Are you Smarter Than a Snowball?Edytuj

Woody jest zagrożony i kiedy Announcer mówi: "Spongy", Woody panikuje, a potem głośnik dodaje: "jest wyeliminowany". To sprawia, że Woody oddycha z ulgą. Kiedy musi rozwiązać test, okazuje się, że ma "testofobię". Pin kopie go. Woody spada i robi dziurę do której wpada Coiny.

Sweet ToothEdytuj

Sytuacja z poprzedniego Cake At Stake się powtarza, tylko, że tym razem odpada Blocky. Podczas wyzwania Leafy daje Woody'emu kawałek ciasta za darmo. Woody dostaje 16 punktów i Squishy Cherries są zagrożone.

Bridge CrossingEdytuj

Announcer mówi imię Woody'ego, gdy ten jest zagrożony. Potem dokańcza, że Woody jest wyeliminowany.

Ciekawostki Edytuj

  • W odcinku Get Digging, podczas lotu Puffball koło szczątków łodzi widać kawałek drewna, mogący być tułowiem Woody'ego.

Zobacz także Edytuj

Squishy Cherries

Squishy Cherries BlockyBubbleEraserFireyMatchPenPencilPinRockySnowballSpongyWoody