FANDOM

Puffball
Puffball 3
Płeć Dziewczyna
Gatunek nie znana
Drużyna Team No-Name
Eliminacja BFDIA: odcinek 7 (prawdopodobnie (w odcinku 6 nie było eliminacji))
Przyjaciele Wszyscy (prócz wrogów)
Wrogowie Pin, Team No-Name, Donut, Needle
Głos Michael Huang
Puffball to dziewczęcy zawodnik, której głos podkłada Michael Huang. Mówi ona w dziwnym głosie. Kiedy coś mówi, jej ciało zmienia kolory. Jest także jednym z dwóch postaci (jeżeli liczyć Pin, to trzech), które nie maja kończyn. Umie także latać i zmieniać rozmiar. Jest ostatnim zawodnikiem, który przeszedł to BFDIA, mając 291 głosów za przejściem. Prawdopodobnie zostanie wyeliminowana z ilością ponad 1,400 głosów. Jest to rekord w BFDIA, pobijając nawet Donuta z jego 573 głosami.

HistoriaEdytuj

Uwaga!
Ta strona lub jej fragment zawiera spojlery!

Yeah, Who? I Wanna KnowEdytuj

W tym odcinku Puffball najpierw nie miała wystąpić w BFDIA, ale Bubble, Leafy i Flower nie byli obecni, więc się nie liczyli. Dzięki temu ona, Book i Yellow Face dostali się do 2 sezonu. Po tym jak Gelatin zapytał kto będzie prowadzącym, Puffball zaczęła śpiewać. Kiedy przez chwilę wszyscy przedstawiali swoje ulubione zdjęcia, wybrała ona Abrahama Lincolna. W wyzwaniu szybko wygrała przeciwko 3-osobowej drużynie składającej się z Pin, Coiny'ego i Donuta.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Z ponad 1,400 głosami przeciew, Puffball pobije rekord Flower z całego sezonu w jednym odcinku! Oznacza to, że głosy na nią (za i przeciw) to nieco więcej niż jedna szósta głosów z BFDI.

Zobacz takżeEdytuj

Team No-Name

Team No-Name

FireyTennis BallRockyGolf BallGelatinFries

Wyeliminowani

DoraMatchPuffball (prawdopodobnie)

Zamienieni

TeardropNeedleYellow FaceBombyNickelSpongyPencilRubyBookIce Cube