FANDOM

Pen
Pen
Płeć Chłopak
Gatunek Długopis
Drużyna Squishy Cherries
Eliminacja Bowling, Now with Explosions!
Przyjaciele Eraser, Blocky, Snowball
Wrogowie Flower, Woody, Golf Ball
Głos Michael Huang

Pen to męska postać występująca w pierwszym sezonie Battle For Dream Island, należy w nim do drużyny Squishy Cherries. Jego najlepsi przyjaciele to Eraser, Snowball oraz Blocky. Nie dostał się do drugiego sezonu. Głosu użyczył mu Michael Huang.

OsobowośćEdytuj

Pen zachowuje się trochę jak typowy nastolatek. Większość rzeczy mówi wprost, nie jest najbardziej inteligentny. Lubi podejmować się różnych wyzwań, aby się popisać i mieć się czym chwalić.

HistoriaEdytuj

Uwaga!
Ta strona lub jej fragment zawiera spojlery!

Take the PlungeEdytuj

Pen pojawia się po raz pierwszy rozmawiając z Eraserem. Dyskutują o tym, kto jest fajny, a kto nie. Gdy wyzwanie się rozpoczyna, zostaje strącony przez pędzącą Ice Cube.

W drugiej części zostaje wybrany do drużyny Squishy Cherries. Podczas następnego nie udaje mu się dostać do łódki, więc musi pływać. Kiedy łódź się rozpada, jest pierwszą osobą na brzegu.

Barriers and PitfallsEdytuj

Kiedy Annoucer mówi, że Squishy Cherries brakuje jednego zawodnika, Eraser i Pen przypominają sobie o Blockym. Gdy wyzwanie się zaczyna, Pen jest jednym z tych, którzy wracają po Blocky'ego. Kiedy okazuje się, że ten jest żywy, długopis cieszy się. A gdy Pencil zostaje złapana przez morskiego potwora, Pen stara się ją uratować. Kiedy drużyna idzie na wyścig, Pen jest jednym z pierwszych na starcie. Bez problemu przechodzi przez "labirynt". Jednak kiedy Tennis Ball niszczy przeszkodę, która uniemożliwia przejście, Pen zostaje strącony.

Are you Smarter than a Snowball?Edytuj

Na początku Pen zostaje zgarnięty z Poczekalni Przegranych na Cake at Stake. Jest bezpieczny z jednym głosem. Podczas wyzwania Blocky kradnie odpowiedzi do testu i dzieli się z Penem i Eraserem. Annoucer jednak dowiaduje się o oszustwie i nie uznaje wyników trójki, przez co Squishy Cherries znów przegrywają.

Sweet ToothEdytuj

Na Cake At Stake Pen nie otrzymuje głosów. Kiedy Blocky odpada, Pen jest zdziwiony. Podczas wyzwania długopis kupuje ciasto od Leafy i otrzymuje za nie 17 punktów.

Bridge CrossingEdytuj

Na Cake At Stake nie otrzymuje głosów. Kiedy Woody odpada, Pen pyta co to TLC. Podczas wyzwania most zostaje zniszczony i długopis musi wspinać się po linie, jednak spada.

Power of ThreeEdytuj

Na Cake At Stake Pen jest zagrożony, lecz nie odpada. W wyzwaniu Pen jest w zespole z Eraserem i Fireym. Podczas wyzwania Firey wpada do wody i długopis musi czekać aż się odrodzi. W końcu Firey się odradza, a ich drużyna zajmuje czwarte miejsce. Ostatecznie zdobywają pierwsze miejsce.

Puzzling MysteriesEdytuj

Na początku odcinka Pen pokazuje jak kręci piłką do koszykówki. Kiedy rozpoczyna się wyzwanie, Squishy Cherries nie udaje się rozwiązać Puzzli na czas i przegrywają. Pod koniec odcinka udaje mu się złączyć dwa puzzle ze sobą i jest z tego bardzo dumny.

Cycle of LifeEdytuj

Na początku odcinka Pen informuje Announcera, że ukończył wyzwanie z poprzedniego odcinka. Kiedy prowadzący mówi, że dzisiaj nikt nie idzie do TLC, długopis jest zaskoczony. W wyzwaniu Pen jest noszony przez Erasera, następnie sam nosi Pencil.

Insectophobe's NightmareEdytuj

Pen pyta Speaker Boxa, co miał na myśli we wczorajszym odcinku. Kiedy już wszystko rozumie, mówi, że to brzmi dobrze. Wyzwaniem zaś okazuje się bieg ze związanymi nogami, długopis jednak nie nadąża za resztą drużyny, więc jest po prostu ciągnięty po ziemi. Przez przypadek uderza w drzewo.

Crybaby!Edytuj

Squishy Cherries mają wybrać, kto dołączy do ich drużyny: Snowball, lub Teardrop. Pen głosował na swojego kumpla, Snowballa. W pierwszym wyzwaniu: konkursie płakania prawdopodobnie zapłakał, zaś w drugim wyzwaniu: zjeżdżaniu na nartach siedział na Snowballu. Gdy Speaker Box ogłasza kolejną dogrywkę, Pen znów się dziwi. W kolejnej dogrywce, staniu na rękach, poślizguje się na wymiocinach Rocky'ego i przewraca się.

LoftyEdytuj

Kiedy drużyna Another Name idzie na eliminacje, Pen jest jedną z osób, które się z niej śmieją. Gdy Squishy Cherries mają wybrać zawodnika do swojego zespołu, pomiędzy Golfball, a Rockym, długopis wybiera tego drugiego. Uzasadnia swoją decyzję tym, że Golfball brzmi jak chłopiec, a wygląda jak dziewczynka. Podczas wyzwania, gdzie trzeba wspiąć się po naprawdę długich schodach Pen szybko znajduje się na szczycie. Aby przejść do następnej części wyzwania, zawiązał balon wokół pasa. Annoucer pyta, czy zawodnicy chcieliby zobaczyć magiczną sztuczkę, na co Pen odpowiada pozytywnie. Głośnik znika podłogę, dzięki czemu zawodnicy unoszą się w powietrzu z balonami. Bubble mówi, że sznurek ją ciśnie, dlatego Pen chce go poluzować, jednak niechcący pęka przyjaciółkę. Leafy rzuca gwoździem w jego balon, przez co długopis spada.

A Leg Up in the RaceEdytuj

Gdy Another Name udaje się na eliminacje, Pen również się śmieje z resztą zawodników. Podczas wyzwania, gdzie trzeba się wspiąć po drabinie, długopis wspina się za Eraserem. Ostatecznie Pen wygrywa, gdyż jego kumpel został strącony przez balon z wodą. Pod koniec odcinka Pen zdobywa w sumie 71 punktów.

Don't Lose Your MarblesEdytuj

W wyzwaniu trzeba znaleźć czerwoną piłkę. Pen odnajduje tylko jabłko. Kiedy podchodzi do niego Eraser, długopis zauważa piłkę wiszącą na sznurku i ją zabiera. Jest dziewiątym, który wykonał zadanie, więc dostaje 3 punkty i utrzymuje miejsce na szczycie tabeli.

Half a Loaf Is Better Than NoneEdytuj

Na początku odcinka Pen próbuje przeskoczyć mini-kanion. Kiedy już to robi, oznajmia, że to było strasznie łatwe. Eraser też próbuje, ale prawie spada. Pen mu pomaga, lecz zaczyna tracić równowagę, więc wzywa Blocky'ego. Ten też jest zagrożony upadkiem, więc wzywa kolejną osobę. Pod koniec Leafy woła Ice Cube, ta jednak im nie pomaga krzycząc: "Zemsta!". Podczas wyzwania drugiej szansy dla wyeliminowanych, Pen kibicuje Snowballowi. Wyzwanie o 15 punktów to znalezienie kulek w kwasie, więc Pen tam skacze. Następną konkuręcją okazuje się przejście toru z przeszkodami. Przed podaniem informacji przez głośnika Pen pyta: "Który jest...?". Eraser się irytuje mówiąc, że to jego tekst. Potem Pen nie może przeskoczyć płotka i przegrywa. Ostatecznie Pen ma 79 punktów i trzecie miejsce.

VomitacoEdytuj

Głośnik pyta zawodników, co według nich jest pod płachtą. Pen zgaduje, że Wyspa Marzeń, ale to Torba na wymiociny i Taco. Zawodnicy mogą wybrać wyzwanie jednego z nich, długopis wybiera wyzwanie Taco. Kiedy wyzwanie Torby rozpoczyna się, zawodnicy znajdują się w ogromnej torbie na wymiociny, Pencil przypadkowo robi w niej dziurę i cuchnąca zawartość wylewa się na Pen'a. Potem długopis pyta o wyzwanie Taco. Przyrząd do pisania pyta Leafy dlaczego robi takie duże taco.  Okazuje się, że Pen może kupić połowę, ale za 2 milony dolarów. Długopis po prostu rysuje tą liczbę na kartce i ją wręcza. Za tako dostaje zaś 3 głosy i z 109 punktami jest w Strefie Niebezpieczeństwa.

Bowling, Now with Explosions!Edytuj

Odcinek zaczyna się w stylu kukiełkowym. Leafy i Pencil idą oglądać chmury z Pen'em. Długopis pokazuje mini-jego. Niestety, zostaje on przecięty przez swoją mini-wersję. Blocky pomaga wykaraskać mu się z sytuacji, a potem wszyscy powtarzają jak fajnie jest być kukiełkami. Potem okazuje się, że to był żart na Prima Aprilis. Podczas Cake At Stake zotaje wyeliminowany z 144 głosami.

GaleriaEdytuj

Squishy Cherries

Squishy Cherries BlockyBubbleEraserFireyMatchPenPencilPinRockySnowballSpongyWoody