FANDOM

Gelatin
Gelatin
Płeć Chłopak
Gatunek galaretka
Drużyna Team No-Name
Eliminacja Brak
Przyjaciele Pencil, Rocky, Coiny, Needle, Puffball, Book, Firey
Wrogowie Donut, Flower, Ruby (W Odcinku 4), Leafy
Głos Graham Taylor
Gelatin to zielona postać, która doszła w Battle For Dream Island Again. Jest chłopakiem, któremu podkłada głos Graham Taylor.

Historia

Uwaga!
Ta strona lub jej fragment zawiera spojlery!

Yeah, Who? I Wanna Know

W tym odcinku , Gelatin dostał za mało głosów, aby dojść do sezonu 2 i tak jak Golf Ball, został wybrany przez YouTubera. W tym wypadku o imieniu DegrassiFan, który wygrał konkurs zorganizowany przez carykh. Gelatin na początku zapytał, kto będzie prowadził ten sezon, przez co Puffball zaczął śpiewać. Firey zaproponował, że może nim być TV, który nie dostał się do 2 sezonu. Po zmienieniu drużyny przez Match, wszyscy prócz Donut przeszli na stronę Pencil. W tym momencie Gelatin powiedział, że chce być w "silniejszej drużynie". Po dołączeniu Coiny i Pin do drużyny Donuta, drużyna Gelatin szybko wygrała wyzwanie, co uchroniło go od eliminacji.

Get Digging

W tym odcinku, Gealtin, Needle, Puffball, Spongy, Ice Cube i Book dostali zadanie od Golfball'a, by zdobyli trochę yoylejagód z Yoyleland'u po to, by zrobić yoyleciasto. Podczas lotu, Spongy, Book i Ice Cube, spadli do "Lasu Złego Liścia". Chwilę po tym, Puffball, Needle i Gelatin zabrali trochę jagód. Spotkali jednak Leafy'ego. Ta zaczęła rzucać w nich nożami po tym, jak Needle go uderzyła. Po pewnym czasie wrócili na miejsce wyzwania. Gelatin i jego drużyna jednak przegrali wyzwanie, przez co z Team No-Name musiał ktoś odpaść.

Zeeky Boogy Doog

Ciekawostki

  • Jest jedną z niewielu postaci, której głosu nie użyczył Michael lub Cary Huang.
  • Nie może zostać zatruty.
  • Ma własny bar.

Galeria