FANDOM

Flower
Flower 5
Płeć Dziewczyna
Gatunek Kwiat
Drużyna Squashy Grapes
Eliminacja Barries and Pitfalls, Insectophobe's Nightmare 2
Przyjaciele Flower Speaker Box, TV, Blocky, Flower's Brother, Daisy

Robot Flower, Ruby (prawdobodobnie), Snowball, Coiny, Eraser, Leafy (prawdopodobnie), Yellow Face (prawdopodobnie)

Wrogowie Wszyscy pozostali
Głos Michael Huang
Flower to dziewczyna która chcę się innym upodobać więc jest strasznie wściekła na kogoś kto go nie docenia.

Historia

Uwaga!
Ta strona lub jej fragment zawiera spojlery!

Take The Plunge

Na początku odcinka Match opowiada Pencil, jak Flower przestraszyła się robaka. Pojawia się też retrospekcja, w której Flower pyta Ice cube, czy jest piękna. Kostka odpowiada przecząco, więc kwiatek kopie ją. Kiedy wyzwanie się rozpoczęło, Flower spychała wszystkich dookoła. Następnie Pin i Leafy chciały ją zepchnąć, ale ich kopnęła. Kiedy inni zawodnicy wiszą na krawędzi, roślina przechwala się swoimi anty-poślizgowymi butami. Blocky ją spycha, ale ona chwyta się Pin. Ta ją chce polizać, przez co Flower spada.

W drugiej części zostaje wybrana do drużyny Squashy Grapes. Wyzwanie to zbudowanie łodzi i przedostanie się na inną wyspę, a Flower nie dostaje się do łódki.

Barriers and Pitfalls

Kiedy Cake At Stake rozpoczyna się, Flower jest zagrożona. Grozi, że jeśli Annoucer ją wykopie, zniszczy go za pomocą Niszczyciela Głośnika. Flower odpada z 4 głosami, a kiedy prowadzący jej to mówi, wściekła uruchamia Niszczyciela. Jednak maszyna uderza w Golfball, która ją niszczy, a wybuch wysyła Flower do TLC.

Sweeth Tooth

Announcer wybiera Flower, by ta była jurorem w wyzwaniu na pieczenie ciast. Jednak zaczyna ona dawać niesprawiedliwe oceny. Najpierw zniszczyła truskawkowe ciasto Bubble i dała mu ocenę 1. Jednak Coiny'emu dała ocenę 7 za jego "ziemne ciasto". Następnie dała Eraser'owi 10 punktów, co go zaskoczyło, ponieważ jego ciasto to było ciasto Bubble. Następne niesprawiedliwe oceny to 3 dla Firey, 0 dla Leafy i 10 dla Pin.

Power of Three

W tym odcinku pojawiła się jedynie w retrospekcji.

Cycle of Life

Kiedy Announcer mówi, że jedna osoba dojdzie - W swoim spocie, Flower mówi, iż "Zniszczy każdego, kto na nią nie zagłosuje!".

Insectophobe's Nightmare

W tym odcinku Flower jedynie zostaje ponownie wyeliminowana, ponieważ dostała tylko 4 głosy za tym, by doszła z powrotem do BFDI.

Half a Loaf is Better than None

Tym razem jest ponowna mozliwość dołączenia do gry. Zajmuje 2 miejsce i zostaje wyeliminowana.

Ciekawostki

  • Głosy na Flower to jedna szósta głosów w całej BFDI! W sumie to 1,056 głosów!
  • Jest jedną z dwóch postaci, które zginęły na zawsze.
  • Jest pierwszą postacią która odpadła i pierwszą, która odpadła przed finałem.
  • Zamiast "Oh My Gosh" mówi "Oh My Gardener".
  • Jej licznik zabójstw wynosi ponad 12.
  • Flower była w TLC przez 17 miesięcy.
  • Jest jednym z trzech uczestników, którzy wrócili do gry.
    • Pozostali dwaj to Blocky i Spongy.
    • Jest także jedyną dziewczyną, która wróciła.
  • Dostała najwięcej głosów (1,039, jeśłi liczyć za powrotem do gry) ze wszystkich uczestników BFDI!
    • Pomimo to, ona była nadal postacią, która mogła dojść do BFDIA. Doszłaby, gdyby nie umarła...

Zobacz także

Squashy Grapes

Squashy Grapes BlockyCoinyFireyFlowerGolf BallIce CubeLeafyNeedleRockySnowballTeardropTennis Ball