FANDOM

Donut
Donut
Płeć Mężczyzna
Gatunek Donut
Drużyna W.O.A.H Bunch
Eliminacja Get Digging
Przyjaciele Pin, Fries
Wrogowie Pencil, Match
Głos Michael Huang

Donut to postać, która odpadła pierwsza w drugim sezonie z 573 głosami przeciw. To głównie dzięki niemu powstała drużyna W.O.A.H Bunch.

HistoriaEdytuj

Uwaga!
Ta strona lub jej fragment zawiera spojlery!

Yeah, Who? I Wanna KnowEdytuj

Donut przeszedł do BFDIA z 307 głosami. Po przeczytaniu drugiej zasady przez Erasera przeszedł na prawą stronę razem z innymi nowymi zawodnikami. Następnie zauważył, że ich drużyna jest mniejsza. Pencil odparła, że "Cóż, czasami może powinieneś się z tym pogodzić". Donut reaguje agresywnie i zaczyna się z nią kłócić. W trakcie kłótni podpala ją i policzkuje. Kiedy Puffball mówi: "Czasami kiedy jeden gracz zamieni drużynę, będą równi". Donut wybiera Match, co spotyka się z wrogą reakcją jej przyjaciółki. Gdy Firey czyta czwartą zasadę, wszyscy z drużyny po lewej przechodzą na prawą stronę, oprócz Donuta. Kiedy zawodnicy pokazują swoje ulubione ekrany, wypiek ma faworyta w kształcie Announcera. Potem do drużyny Donuta przechodzi Coiny, ciastko wymusza na Pin zamianę. Wyzwanie to przeciąganie liny i przez to mniejsza drużyna przegrywa.

Get diggingEdytuj

Coiny mówi Donutowi że muszą wymyślić nazwę dla drużyny, jednak on mówi mu żeby o tym zapomniał. Kiedy Coiny proponuję nazwę WOAH bunch, Donut mówi mu że to nie jest śmieszne. Na cake at stake, Donut dostaję 573 głosy i zostaję wyeliminowany.